Going Down Under!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Tom Kouwenhoven - WaarBenJij.nu Going Down Under!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Tom Kouwenhoven - WaarBenJij.nu

Going Down Under!!

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

23 Januari 2014 | Nederland, Nijmegen

Over een kleine 3 weken is het dan zo ver! 11 Februari vlieg ik vanuit Amsterdam richting Bangkok, verder naar Taipei, Sydney en met eindbestemming Auckland, Nieuw Zeeland!

Hier zal ik een week of 4 verblijven, waarna ik mijn reis vervolg in Australië. Ik zal in Sydney landen op 5 maart, vanuit hier ga ik (als het goed is) de gehele east coast af. Waar ik zal gaan slapen of hoe ik zal gaan reizen is ook voor mij een grote vraag! Het is de bedoeling dat ik merendeels van mijn overnachtingen zal hebben bij wildvreemden! Dit ga ik doen door gebruik te maken van het fenomeen ´couchsurfen', een soort van Facebook waarbij je vraagt aan mensen, die ook lid zijn, of ze toevallig een bankje hebben waarop ik kan slapen! Op deze manier kan je vrijwel altijd gratis overnachten én maak je de interessantste dingen mee!

Ik verlaat Australië waarschijnlijk op 17 mei, dan vlieg ik, wederom via Taipei, naar Bangkok. In Bangkok zal ik waarschijnlijk een maandje verblijven.( mits het niet veel te leuk is!) Ik kan mijn ticket namelijk zonder extra kosten wijzigen!(ultra relax) Net als in Nieuw Zeeland of Australië heb ik nog geen idee wat ik allemaal ga doen en bekijken in Thailand.

Kortom dit wordt één groots maar dan ook groots avontuur!

Ajeto (nog) vanuit Nijmegen

  • 23 Januari 2014 - 19:30

    Lillian:

    lieve Tom,

    klinkt super joh !

    knuffel Lillian

  • 24 Januari 2014 - 09:41

    Marijke:

    tom, ben heel benieuwd naar je ervaringen,geniet ervan en heel veel plezier onderweg. liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Ik ben Tom en dit is mijn dagboek.

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 8591

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 12 Juni 2014

Nieuw Zeeland, Australië, Thailand

Landen bezocht: