Nieuw Zeeland, Australië, Thailand - Reisverslagen van Tom Kouwenhoven - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland, Australië, Thailand - Reisverslagen van Tom Kouwenhoven - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland, Australië, Thailand

Ik ga in 4 maanden tijd reizen door Nieuw Zeeland, Australië en Thailand. Wat ik ga zien of wat ik ga doen dat weet ik allemaal nog niet. Ik ga mijn neus achterna! Ik zal vele dingen mee gaan maken maar wat weet ik dan ook nog niet.

Ik weet één ding zeker, dat ik graag gebruik wil gaan maken van het fenomeen ´couchsurfen'. Het idee hier achter is een beetje als Facebook maar dan anders! Ik vraag op een site aan menig mensen of er misschien een persoon is die mij een (gratis) slaapplek wil bieden. Op deze manier leer je heel veel verschillende soorten mensen kennen en maak je misschien ook nog eens de gekste dingen mee! We gaan het zien!

Op deze reisblog zal ik misschien af en toe een keer een verhaaltje met jullie delen!

Ajeto!

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Thai experience!

28 Mei 2014

Thailand <3

15 Mei 2014

Victoria, the place 2 be!

02 Mei 2014

Been there, done that!

14 April 2014

Agnes Water, Airlie Beach, Whitsundays!
Tom

Ik ben Tom en dit is mijn dagboek.

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8596

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 12 Juni 2014

Nieuw Zeeland, Australië, Thailand

Landen bezocht: